Cvičit nemusím ale chci

19. července 2018 v 15:42 | Open-minded girl
Nedávno jsem podstoupila takové měření, kterému se říká Welness analýza. Ocitla jsem se na tom vlastně docela náhodou a rozhodně jsem to nikdy neměla v plánu, abych byla upřímná slyšela jsem o tom poprvé až když mi napsala kamarádka, která mě na to doporučila. Jedná se o to, že vás zváží na takové speciální váze, která kromě klasických kil změří například podíl tuků, množství svalové hmoty, rychlost metabolismu, obsah vody atd. Kamarádku taky někdo doporučil, ta zase mě a já měla možnost napsat někoho jiného, komu se pak ozvaly. Přišlo mi to docela zajímavé a vzhledem k tomu, že to bylo zadarmo, tak jsem se rozhodla jít.

Vždycky jsem patřila k těm holkám, co svět vlastně nenávidí, protože mám ten metabolismus, kdy jím co chci, ale jsem hubená. O to víc mě vlastně zajímalo jestli mi najdou nějaký vnitřní tuk atd. Nicméně výsledky jsem měla dobré, prakticky ve všem stabilní zlatá cesta a hodnoty v pořádku. Nakonec mi řekla, že kdybych se chtěla dostat na svou ideální váhu, musela bych zhubnout 4 kg. Je to váha, která je pro kosti a svaly v těle nejprospěšnější pro zdraví. Já jsem se svojí postavou víceméně spokojená, ale pár věcí co bych vylepšila najdu, asi jako každá holka a jsem si docela jistá, že ten tuk co mi vyšel mám hlavně ve stehnech. Takže co bych jediné chtěla je menší stehna a trochu ještě zdokonalit svůj zadek.

Výsledkem toho je, že jsem asi po měsíční pauze začala zase cvičit. Nedělám to abych zhubla ty 4 kila, to by byl spíš příjemnej bonus pro moje zdraví. Dělám to protože chci a že se u toho skvěle odreaguju. Není to žádné drastické cvičení v posilovně, ale jen doma na podložce. Občas cvičím podle videí a někdy jen tak série cviků, co mi nejlépe sedí. Jedu teda hlavně stehna a zadek, občas přidám ruce nebo břicho. Kvůli práci teď nemám zrovna čas si každý večer dát třeba půl hodinu, protože v půl jedenáctý večer jsem ráda, že jsem ráda a ráno nejsem schopná cvičit. Pro mě je ideální tak mezi 18 - 20 hodinou. Takže tenhle týden to stíhám třeba jen dvakrát a vůbec to nelámu přes koleno.

Hlavně to nedělám pro své okolí, ale pro sebe, a tak by to měl mít každý, kdo začal cvičit. Ne se snažit změnit kvůli někomu nebo chtít mít pekáč buchet jako holky na instagramu. Takový cvičení podle mě nikdy nikam nevede a hlavně motivace s názvem Instagram je podle mě spíš demotivující. Nikdy nevíte jestli ta holka fakt cvičí nebo bere nějaké prášky či je to operací a nebo se prostě umí dobře vyfotit. Takže pro sebe! Já to nedělám protože musím, ale protože chci. Skvěle se u toho odreaguju a ten pocit, že jsem pro sebe něco udělala, když se celá zpocená hrnu do studený sprchy je prostě skvělej. A když je to pak na vás i vidět hned mám další důvod k úsměvu. Ale nedržím nějaké diety, nebo se nesnažím cvičit za každou cenu. Když mám volno, ale není na to nálada, tak si dám radši třeba skleničku vína a tohle neřeším. Neberu to jako povinnost, ale jako příjemnou činnost a proto to pak jde samo.

active, form, and free image
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 masterofexceptions masterofexceptions | E-mail | Web | 19. července 2018 v 17:40 | Reagovat

cvičení, mučení. Obdivuju ty co dovedou cvičit pravidelne. Ja osobne dele nez 3 mesice nevydržel. :D

2 Lucky Lady. Lucky Lady. | Web | 23. července 2018 v 16:54 | Reagovat

Ja som začala cvičiť už dávnejšie v posilke, ale vydržalo mi to max 3 mesiace, pretože to bolo príliš zdĺhavé tam chodiť a späť domov atď. Tak som začala cvičiť doma, doma už máme prakticky také fitko, lebo máme už nejaké posilovacie stroje (pás..), aj pomôcky a už cvičím vyše pol roka, a teda vôbec nehodlám prestať. Hlavn, keď vidím tie výsledky. Ja som tiež chudá, vždy som bola, niekedy až prehnane si myslím, a aj preto som začala cvičiť, aby som spevnela, nabrala, a pribrala som od začiatku cvičenia už cca 5 kg. :-D A hlavne vidím tie výsledky, ohybnejšia, pevnejšia, silnejšia. Super pocit. Len cvič ďalej. A určite nie pre Instagram, presne ako hovoríš, ale pre seba. A tie merania si robím doma, lebo som si kúpila tú špeciálnu váhu, kde si sledujem podiel tuku, vody, svalov v tele, je to dobrá kúpa a taktiež k tomu fitness náramok, kde si sleduješ aj tep pri behaní napr. :-)

3 Michelle Rosie Michelle Rosie | Web | 23. července 2018 v 21:15 | Reagovat

Naprosto souhlasím!
Začala jsem běhat skoro 2 měsíce zpátky kvůli tlaku při zkouškovém. Byla jsem hodně vynervovaná a dost propadala depresím. Šla jsem jednoho dne běhat a od té doby jsem chodila každý den na těch 40 minut běhat, a upřímně? učilo se mi lépe, cítila jsem se lépe a zkoušky jsou udělala všechny! Je to úžasný. Jsem teda docela mlsounek, takže to na mně není vůbec vidět, že běhám.. Nezhubla jsem nic, snad jsem dokonce i přibrala, ale je mi to tak nějak fuk. Ráda bych trochu zhubla, protože jsem taky byla na tomhle měření a napsalo mi to, že bych měla schodit 5 kg na nejlepší možnou váhu a že hodně zdraržuji vodu... Vysadila jsem teda antikoncepci a veškerou chemii ze života, pokud to není děsně nutné a začala jsem si běhat pro radost... Teď už se ohledně sama sebe cítím mnohem líp a zároveň jsem si našla milované odreagování. :)

4 ejnyt-world ejnyt-world | Web | 24. července 2018 v 14:37 | Reagovat

Skvělý článek! Takhle brát cvičení je nejlepší! Jen dávej pozor, abys to dělala vždycky kvůli sobě, protože je hrozně snadný sejít z tý cesty a začít se porovnávat s ostatníma.. Hodně štěstí, držím palce!! :)

5 Kitty Kitty | E-mail | Web | 24. července 2018 v 21:22 | Reagovat

Prošlaa jsem si také tím vstupním měřením a jela víc než rok podle výživového plánu. Teď už jen cvičím...
Zařazuji tvůj článek do Výběru TT Můžu nebo musím? A děkuji, cvičení supluju procházkami s mladou fenou a taky mě to baví... ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama